Jak dobrać meble pracownicze?

Każdy pracownik powinien mieć zapewnione komfortowe i swobodne miejsce pracy. Tylko w ten sposób jego
wysiłek będzie maksymalnie wydajny i efektywny. W sytuacji, gdy fotel jest niewygodny, biurko niestabilne i małe,
a ściany przepuszczają wszelkie odgłosy, ciężko skupić się na pracy. Wybierając więc meble pracownicze
powinniśmy kierować się głównie wygodą ich użytkownika. Właśnie dlatego meble powinny być komfortowe i
ergonomiczne. Wysokość krzesła i biurka należy dostosować do wzrostu pracownika Dodatkowo, meble powinny
pasować do aranżacji przestrzeni biurowej, prezentować się elegancko i stylowo. Podpowiadamy, jakie meble
pracownicze wybrać do biura.


Pracownicy biura wiedzą, że swoboda i wygoda znacznie polepszają wyniki pracy. Chodzi o to, że zdecydowaną
większość czasu spędzają oni w pozycji siedzącej, pozostając kilka godzin bez ruchu. Chcąc zapewnić swoim
pracownikom komfort fizyczny i psychiczny, należy zadbać o odpowiednie meble pracownicze. W ofercie
Meblicante znajdziemy wiele różnych modeli, które różnią się między sobą pod względem kolorystycznym,
formalnym oraz cenowym. Każdy znajdzie tu coś do swojego biura.


Co zrobić przed zakupami?


Zanim zaczniemy kupować poszczególne meble do biura, musimy najpierw zaplanować aranżację całego
pomieszczenia. Najlepiej będzie, jak stworzymy projekt, który dokładnie pokaże nam ile mebli trzeba będzie
zakupić oraz w jakich wymiarach. Należy mieć na uwadze fakt, że małe meble umieszczone na ciasnej przestrzeni
będą prezentowały się przytłaczająco oraz zaburzą swobodną komunikację wewnątrz pomieszczenia. Nikt nie
chce przeciskać się między biurkami do swojego stanowiska pracy. Równie ważne jest to, aby pod uwagę wziąć
charakter pracy, do jakiej meble będą wykorzystywane. Chodzi o to, żeby meble odpowiadały randze i profilowi
firmy. Kancelaria prawnicza czy firma podkreślająca tradycję powinna wyposażyć się w bardziej klasyczne i
eleganckie meble, podczas gdy dynamiczne młode zespoły, działające w branży internetowej mogą pozwolić sobie
na nieco więcej ekstrawagancji. W końcu zarówno aranżacją wnętrza naszego biura, jaki i meblami, możemy
budzić odpowiednie skojarzenia w potencjalnym kliencie.


Hierarchizowanie meblami


W sytuacji, gdy dana firma jest rozbudowana i zorganizowana hierarchicznie, możemy użyć mebli pracowniczych,
aby określić status poszczególnych pracowników. W ofercie Meblicante zajdziemy cały szereg mebli
pracowniczych, które różnią się między sobą designem oraz ceną. Możemy zaopatrzyć się w popularne boksy z
najprostszym wyposażeniem, co jest popularnym rozwiązaniem w przestrzeniach biurowych typu open space.
Kolejną możliwością jest zastosowanie mebli modułowych, dzięki którym można urządzić niewielkie biura dla
kilku pracowników wyższego szczebla bądź jednego zespołu. Na koniec należy wspomnieć o drogich i
designerskich meblach gabinetowych, przeznaczonych do pokojów dyrektorów oraz prezesów. Tego rodzaju
meble wykonywane są z reguły z drogich skór i drewna wysokiej jakości.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *